Reklamacje

Szybka pomoc

Jeśli z Twoim zamówieniem jest coś nie tak – napisz do nas. Każde zgłoszenie traktujemy poważnie i staramy się odpowiadać możliwie szybko (zwykle w ciągu 1 dnia roboczego).

Jak zgłosić reklamację?

  1. Zrób zdjęcia, które dobrze pokazują problem z produktem.

  2. Wyślij wiadomość na adres: kontakt@smiesznykubek.pl, dołączając opis oraz fotografie.

  3. W wyjątkowych sytuacjach możemy poprosić o odesłanie produktu do weryfikacji.

Pełna informacja prawna

  • Jeśli jesteś Konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – masz prawo do reklamacji, jeśli zakupiony towar jest niezgodny z umową.

  • Odpowiadamy za wady i braki ujawnione w ciągu 2 miesięcy od momentu dostarczenia towaru.

  • Reklamację możesz zgłosić pisemnie lub mailowo – najlepiej na adres: kontakt@smiesznykubek.pl.

  • Rozpatrzymy Twoją reklamację maksymalnie w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

Możesz żądać w szczególności:

  • naprawy produktu,

  • wymiany na nowy.

W określonych przypadkach masz też prawo do:

  • obniżenia ceny,

  • odstąpienia od umowy (zwrot pieniędzy).

Aktualne i pełne informacje znajdziesz w Regulaminie sklepu smiesznykubek.pl.

Koszyk